poniedziałek, 17 września 2012

Proszę o uwagę, nadciąga ocieplenie klimatu!



  A jak!! Właśnie wróciłam do mieszkanka po kilkudniowej wizycie w rodzinnym domku. Zasilony portfel to szczęśliwy portfel !!
  Do tego dzisiaj jestem umówiona z pewnym kolesiem. W sumie nie jestem z tego powodu szczęśliwa, ale on dziwny jest i nie rozumie sarkazmu, więc... będę miała się z czego  pośmiać! Tak bardzo mnie to cieszy XDD

  Faktycznie wystarczy tylko odrobinka słoneczka i już człowiek czuje się lepiej, nie? Jakoś tak weselej i nie trzeba myśleć o zbliżającej się, mroźnej zimie.... Jedynie co pociesza człowieka to rozpozynający się sezon serialowy <3 Tak... jest jeszcze nadzieja, oj jest!





   Tak wiele przegrać ;.; Wszystko idzie do sprzedania, czekam tylko jak szybko przyjedzie to do mnie do mieszkania... Miejmy nadzieję że dość szybciutko!

   No i ostatnie na dziś <a przynajmniej na razie, zobaczymy jak piwowanie wyjdzie dzisiaj>
22 idę na Larpa. Dużo minęło od ostatniego... Tak więc w tym tygodniu będzie szycie, przeszukiwanie lumpeksów i ogólnie wszechogarniające prace twórcze!  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz