wtorek, 2 kwietnia 2013

A bo jakoś tak...

No długo nie pisałam nic... Jakoś weny brak i wszystko. Teraz troszkę lepiej więc mogę znowu coś naskrobać

Ogólnie to kilka faktów:
- wyprowadziłam się już z Katowic. Na razie siedzę u mamusi w domku ;) Pyszne obiadki i ciągłe oglądanie seriali... Kocham to
- skończyłam szkołę, dostałam tytuł. Oficjalnie jestem technikiem dentystycznym poszukującym pracy. No może znajdę staż jakiś
- pod koniec miesiąca planuję wyprowadzkę do Wrocka, raczej na stałe, ale zobaczymy ;]

Jest też kilka planów, znalezienie mieszkania nigdy nie było łatwe, ale jak się nie jest nawet w mieście gdzie się szuka, ta wątpliwa przyjemność jest wręcz niemożliwa do ogarnięcia. Ale nadzieję pozostają, znajdę śliczny pokoik i wszystko będzie pięknie <3

Zmieniłam też kolor włosów, jestem brunetką i wyglądam jak Kleopatra <3 Uwielbiam moje nowe, odżywione włoski. W planach mam też całkowitą wymianę ubrań w szafie. Na śmietnik poleci większość z tego co mam, a zaczną się poszukiwania ciuchów w stylu klasycznym, małe czarne itp. Zobaczymy jak wyjdzie.

No.. na razie wszystko, zobaczymy jak pójdzie dalej

xoxo 

2 komentarze: